петък, 14 януари 2011 г.

За мен Фигурин беше като дълго чакан коледен подарък

Здравейте! Казвам се Румен Желев от Разград. Моите проблеми са доста. Освен наднорменото тегло, аз имам диабет и високо кръвно. Трябваше да се храня често, заради лекарствата за диабет, а пък и не страдах от липса на апетит. Обичах да си похапвам месо, тестени изделия и сладкиши.

За болестите си пиех лекарствата, предписани от лекарите, но те не можеха да ми помогнат да се справя с наднорменото тегло. Трябваше сам да си помогна. Но как?

Една вечер седнах на компютъра и реших да потърся някакъв нов съвременен метод за безболезнено и безвредно отслабване. Попаднах на много и различни хапчета за отслабване, имаше и голямо разнообразие на диети, но нищо от това не ми допадаше.

Изведнъж, попаднах на Фигурин. Стана ми интересно и изчетох всички публикации по въпроса. Още вечерта взех решение да поръчам. Беше късно, затова трябваше да изчакам до сутринта. Не можах да спя от нетърпение. Вълнувах се като малко дете в очакване на Дядо Коледа.

Първата ми работа сутринта беше да поръчам на телефона, който беше даден в интернет.

“Подаръкът от Дядо Коледа” ме зарадва много, за мен Фигурин беше като коледен подарък. Отслабнах трайно и даже се понижи и нивото на кръвната захар.

Няма коментари:

Публикуване на коментар